Sunday 17 April 2011

Hari ini Saya Beli Ikan dengan keluarga aku...

Pada pkul 12.30 tghari sy , mak dan abg sy keluar pergi dekat nelayan angkat ikan. memang hari bertuah keluarga aku kot sebb dapat byk ikan yg segar2 dari situ tetapi yg best nya dengan hari yg paling murah ikan 1 ikan talang 3.00 1kg... ikan 2 ikan aye 5 1kg...ikan 3 ikan masak tiga rasa...hehe2 tak adalah melawak je...
ikan 3 adalah ikan gelamer 8 1kg....best betul hari nie...
tetapi yg tak best nya selapas aku ikut keluarga ku...mak aku cerita sesuatu ke aku adalah mak aku tahu kegemaran abg aku dan m'lebih2 kn abg aku dari aku tetapi aku tak ada sesuatu pun yg dapat dari mak aku yg lebih2nya....
kenapa ye ke aku adalah anak yg kurang kebanggaan keluarga aku tak tahu lh....tetapi mcm tu lh aku dengar dari kata2 mak aku,,,ok lh aku nie tak ada masa nanti ku cerita kembali ...ok...assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment