Saturday 16 April 2011

Selamat Datang Ke Blog Single Boy....





sekali kali lagi saya ucapkn selamat datang dan assalamualaikum...
terutama sekali saya mahu meminta maaf lah klu blog sy nie tak berapa cantik dan comel dari org lain ye sbb sy nie baru first time buat nie blog because tak berapa pandai sgt...telong lh tunjuk ajar ok..


1.pertama sekali sy mahu cerita kn asal usul sy dulu dan kehidupan aku di masa kecil sampai jadi tua bangka...hehe2. dah tua ke sy nie....mcm tak percaya lak...huhu2

sy lahir di kuala kemaman semesti nya hospital lor bukan tepi rumah lak....hehe2
dulu kehidupan ku tak semewah sekarang tak mcm sekarang nie dulu ku rumah kayu yg nak runtuh bila2 masa je tetapi semenjak perwaja buka keluarga ku bertambah sederhana dan aku mendapat adik lelaki selepas tu lh kehidupan ku untuk membesar bukan senang byk rintangan nya,...
kehidupan kecil ku ada suke duka dan ada pahit dan manis nya.. selepas ayah ku dapat berkerja di perwaja sebagai pengawal keselamatan perwaja di situ lh kehidupan aku berubah satu demi satu...
dan aku baru dapat rumah baru...aku dah tak duduk kat rumah kayu tu lagi...tetapi rindu pun ada kat rumah kayu tu biar lh kayu nak runtuh tetapi byk pengalaman untuk m'besar kat situ...
selepas aku dah pindah kat situ aku baru dapat first sekali belajar di TADIKA PERWAJA.....
di situ keseronokan berlaku aku di situ....hari pertama untuk ke tadika aku selalu nya memang tak pandai pakai baju butang...huhu2...
jangan suke ye....
tetapi aku pergi tadika dengan b'temankn ayah dan mak aku....
aku nie kelas strawberry...aku mula2 sekali memang tak menangis masuk tadika kat situ, aku nie tak menangis mcm org lain tetapi aku menanggis selepas mak dan ayah aku tak ada kat situ....tak tau kenapa kn takut2 budak lagi kn.....hehe2
tetapi di tadika itu aku paling cepat belajar dari org lain tau....bukan nak bangga kn diri tetapi memang nyata bukan kenyataan lor....
ok lh next time aku sambung cerita ya, sbb aku have to work....ok...bye2. cerita nya bersambung lor...




No comments:

Post a Comment