Monday 18 April 2011

Tengok wayang...


semalam hari aku pergi tgk wayang dengan abg aku cerita scream 4 cerita nya betul2 best yg aku nak suke lagi pasal semlm sbb setiap kali org nak dibunuh dalam cerita tu ada 4,5 org tu pergi suke dia ingat cerita nie lawak ke apa, dia ingat cerita nie kisah ikan laga berlawan dengan kucing ke.....ini cerita paling ganaz cerita pembunuhan yg dah lama belaku dari scream 1,2,3 dan yg t'baru sekarang nie 4..... semua nya aku dh tgk tak miss lor...hehe2.
tetapi hari aku suke semlm because cerita tak lawak tapi jadi lawak2 mcm2 lh org sekarang nie.....huhu2
aku pulak pergi suke ke org2 tu semlm....hehe2.
ok lh aku dh ngantok nie sy mau tito dulu..ok lh nanti esok ada cerita baru..sy akan cerita kn lagi.......hehe2...so good nite semua2 blogger2 dan facebook2...bye2
sweet dream semua.....so sweet semua...assalamualaikum?

No comments:

Post a Comment