Wednesday 20 April 2011

My Friend and Best Friend...

hairi jusoh......hehe2


ini pasukan penyelamat p'kalan ranggon semasa banjir tahun 2009
dari kiri along,angah belakang pulak pejo, hafizuddin dan jalal....


ini aku dan abe...
aku dan pok....hensem kan dua org nie...hehe2


ini safwan...baik budak nie...hehe2

ini POK....ehe

cute tak saya..hehe2

me dan anuar....nak kenal ke?

ayie dan me...lama tak jumpa ko...
rindu aku kat ko.....huhu2


ini cik mira...nie selalu suke kn aku klu aku buat kelakar....
sbb aku suke usik dia........huhu2
ini pulak cik siti norliza....memang dia suke gelak dan  rajin giler....hehe2

ini pulak cik Noli dan cik ?? lupe tak ingat...(i'm sorry)

ini KAK ros dan cik bahiyah...partner kerja aku masa dulu...

yg belakang aku tu en.raja.
dan yg tepi aku nie nampak mcm sepupu aku kn tetapi bukan dia sekerja dengan aku
nama dia cik Ecah aku suke usik dia klu dia buat kerja..hehe2
ini pok dan kak wani kecik...hehe2






apit dan Azran......hensem lh korang..huu2








apit celcom....hehe2



ini sekerja aku dulu...sepejuang aku dahulu.sekarang tak lagi....huhu2


ini gaya kupu.......hehe2
Fizi, hairi, me and tak ingat nama......huhu sorry2..


ini hairi dan FIZI...



hensem nya kamu.......hehe2

ko mcm awek lh....aku tgk..huu2




itu yg baling bowling adalah abg jan.....


tiga p'muda pingitan......huhu2

ada ke yg budak pun ko kebas jugak..huhu2

hei!! tak senonoh lh kamu dua nie kencing angkat telefon.....huhu2


penjenayah ditak kehendaki...sbb tak hensem....hehe2

rajin nya korang......nak mak cik tolong boleh..
tolong kemas balik......hhehe2

muke tandas...klu nampak dia mesti muke tandas..
sbb nya suke sgt mekap....muke tu,,,hehe2

ini lh nak jadi model tak ada duit terpaksa jadi model lampu je.......huhu3

me and Hairi



ini hairi SYAh...




nie kat dalam KLCC tgh tunggu nak tengok filem  apa ya...dh lupa.......huh2

macho tak dia dua orang nie......hehe2

nie bawah suria KLCC....holiday boh.....huhu2

nie APIT dan AZRAN...nie best friend aku..
sama mcm KLCC kn....uh2

ce teka...ce teka....siapa kah gerangan nie?

macho lh aku tgk dua org nie.......hehe2

sebelum mahu naik....hehe2

org suruh check yg ko dok posing tu dang lagi.....hehe2

tengah nak tengok kebocoran di atas tangki........

ce teka....ce teka...siapa tu?

kiri tu Pak abu , tengah pulak hafiz...dan aku...hehe2


acara baling bowling tetapi ke belakang lor.......huhu

gagah lh ko sepak bola bowling saiz 10 tu......huhu2

nie Azhar...hensem kn....huhu2


nie aiman dan azhar.....huhu2


nie semasa balik dari DUNGUN tgh hujan lebat giler......hehe2

nie pendi semasa nie tengah order makanan semua dia belanja kiteorang.....hehe2

ini afiq memang nakal dia nie.....be carefull ok.....hehe2

ko memang hensem klu askar.....hehe2

nie budak tak dapat beli mainan dia dapat main dah cukup.......hehe2

iklan kasut lh pulak.........huhu2

ce teka siapa tu......hehe2

kimy and Syah ....hemsem x?
hehe2


sebelum ke tempat bowling ku m'beli belah dulu........hehe2

hei ko tak ada rumah ke...balik tidur lh...jgn tidur sini.......hehe2

ini lh mijan lepas dapat main cantik kn dia nak baling tu....ada gaya tak?

nie nizam acara baling bowling mcm marathon......hehe2

Manja kn dia......sbb tak dapat main bowling sampai pegang tempat nak tulis nama tu.....
mcm paksa lh tu.....hehe2

Ini nizam dan MIjan.....dia memang hebat klu tak main bowling sbb balingan dia longkang.........hehe2

nie STRIKE........hehe2(first time tu....)

nie alif lh tu baling bola mcm awek lor.....siap kaki dia silang.....huhu2

ini alif....siapa tak kenal dia klu main bola dia lh yg bagus sekali sebagai (deffend jer..hehe)

masa nie burung tu nak patuk muke dia sbb hensem sgt kot...

nie budak dungun nama dia ridhwan....(kesian kat burung tu.....hehe)



ko buat ape tu cik mie kite ea.......hehe2



ini semua memang sengal.....lor.heh2

ini tengah rehat sekejap sbb kerja dh siap kena balik ke tempat musyarat lh dulu.....hehe2

ini kawan2 sekerja dan serezeki sama dgn aku.....
klu nak kenal bgtau sy ...ye...hee2

budak ini memang hensem sokmo....eleh puji diri sendiri pulak dah.....huhu2

hei! mu dok posing2 kat batang paip tu klu m'letup siapa susah...aku jugak susah nak jaga adik mu nanti....hehe2

yg ini adalah Mieby memang hensem org nya...hehe2

ce tgk baik2 kat meter paip tu...t'balik kn?
pelik2....hehe3

ini budak tak ada kerja pergi angkat paip bomba.....hehe2

hensem tak dia...mcm mat saleh kn...hehe2

nie aku semasa nak baiki kipas tangki...

burung langgar tangki...hehe2.
ini semua kawan2 saya....so sesiapa dh kenal tu jangan lupa tegur ye.....huhu2
nanti saya kenal kn pulak org yg saya suke tapi tak tau dia suke sy ke tak........huhu2
so kena tunggu.........hehe2
bye2...tidur dulu..
m'gantuk dh nie.......hehe2

No comments:

Post a Comment