Friday 22 April 2011

saya ceritakn yg sy suke dari kecil hingga ke besar...

dari saya kecil lagi saya sudah suke kepada sepupu sy nama dia adalah nie nama sy panggil dia adalah AIN(nuzul amy farahain)
tetapi apa kn daya kn sbb sepupu tetapi dulu dia memang rapat dgn sy...tetapi sekarang tak lagi klu sy pergi ke rumah dia...dia dah kurang cakap dgn sy mcm dia tak kenal siapa sy lagi dan sekarang dia tak mesra dulu takut2 dia dah malu kot sbb sekarang kn dia dah besar sy pun apa lagi dah besar je....dah berapa tahun tak jumpa hari b'jumpa itu pun saje holiday je klu tak holiday kot2 dia dah kahwin kot........hehe2
ok2....klu sy cerita tak nampak menarik kn sbb tak kenal rupa dia...ok2..
sy kenal kn semua org2....
nie dia sepupu sy yg saya suke tu.....
ini dia orang yg saya suke tu....cute tak dia...hehe2

comel kn dia.....nama dia AIN...
tetapi apa kn daya dengar2 cerita dah ada org masuk meminang dia....
dia budak terengganu jugak tetapi kerja kat sana....
budak nie jadi anak angkat sepupu aku jugak so dia lh yg nak meminang AIN tu...
biar kn lh rezeki di tangan ALLAH so kite tak boleh buat apa kn....
sebab mak long aku baik sgt dgn aku...aku nak tengok mak long dan pak long hidup dgn bahagia dgn bakal menantu nanti ok lh jugak sbb dia kerja baik sgt budak tu kerja dia PETRONAS jugak....aku apa yg ada PETRONAS contract buat apa kn.....so aku pun doa kn agar dia dapat kahwin cepat2..
aku suke tgk org gembira dari aku yg gembira...
biar lh aku b'sedih pun asal org gembira...
aku tak nak simpati sesiapa...




ok2...cerita pasal sepupu aku dh cerita nanti...
aku cerita kn pasal anak sedara aku pulak.......so sweet hehe2..
aku doa kn semoga AIN dapat b'temu jodoh yg sesuai....amin.

No comments:

Post a Comment